torsdag 7 maj 2009

Min underbara 50 årsfest i bilder

Laxbuggarna kom på besök och hade en fantastisk dansuppvisning. Såklart fick jag en svängom med de suveränt duktiga grabbarna, likaså maken fick testa några danssteg. Han lovade - Inför Gud och hela församlingen att i höst ska vi gå på buggkurs!! Hurra!













Göran och Ken kom förbi när vi dukade på förmiddagen.
Elsa och Manfred hjälpte till med snittarna när alla kom.

Bosse Stålenbring sjöng Äktenskapsbön

En överraskning för Magnus - jag kom in i min bröllopsklänning (30 år gammal) , klädde på han den blå sammetskavajen och så förnyade vi våra Äktenskapslöfte. Firar 30 årig bröllopsdag den 5 maj. Marcus Olsson hölll i akten.




Underbart härligt besök av tanten!!






Tanten säger:
Du har mycket att lära, ta för dig mer, gunga med underkroppen, visa vem som äger dansgolvet! ÖVA ÖVA ÖVA!



Johan Stengårds fantastiska saxofonspelande berörde alla på festen!! Oscar Sundling, min systers pojk, gjorde ett bejublat inhopp och sjöng "Som en bro över mörka vatten"
Inte ens mamma Lena visste om det, bara jag :-).



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar